שיקולים בבחירת מעצבת פנים

שיקולים בבחירת מעצבת פנים

בונים, משפצים או מעוניינים לחדש את סביבת המגורים/סביבת המשרד שלכם? החלטתם לשכור את שירותיה של מעצבת פנים לטובת העניין? בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע חשוב על מערכת השיקולים הנכונה בתהליך בחירת מעצבת פנים לדירה, לבית או למשרד.

חשיבותה של מעצבת פנים בתהליך

עיצוב פנים של דירות, בתים פרטיים ומשרדים, הפך בשנים האחרונות לאחד מסוגי השירותים המקצועיים הנפוצים ביותר בענף הנדל"ן, וזאת לנוכח המודעות ההולכת וגוברת לחשיבותו של המימד העיצובי של חלל הפנים בסביבת המגורים וסביבת העבודה המשרדית של כל אחד ואחת מאיתנו. עיצוב פנים נכון ומקצועי נעשה באמצעות מעצבת פנים והום סטיילינג שלמעשה מלווה את התהליך משלב התכנון המקדים והראשוני ועד לסיום כלל העבודות הנדרשות לצורך מימוש התוכניות העיצוביות והגשמת החלום האישי שלכם על סביבת מגורים/סביבת משרד מעוצבת ומושלמת גם בהיבט הפונקציונאלי של כל צרכי השימוש בשטח החלל.

לצורך כך, שירותיה המקצועיים של מעצבת פנים מנוסה מתמקדים בראש ובראשונה בכל צרכי המחייה והמגורים ו/או צרכי העבודה המשרדית שלכם, ורק לאחר מכך, השירותים מתמקדים במתן פרשנות עיצובית לכל חלל בשטח הבית, הדירה או המשרד בהתאם לקו העיצובי המנחה ומטרות השימוש בו. בנוסף, שירותיה של מעצבת פנים יורדים לפרטים הכי קטנים בתהליך והיא למעשה מלווה אתכם ברמה המקצועית גם כמפקחת ראשית על העבודות הקבלניות המיושמות לצורך מימוש התוכניות וגם במסגרת תהליך רכישת פריטי הריהוט והאלמנטים הדקורטיביים באמצעותם תאבזרו את סביבת המגורים/המשרד.

מה הם השיקולים בבחירת מעצבת פנים

אם כך, מה הם השיקולים בבחירת מעצבת פנים?

על מנת לאפשר לכם תהליך עיצוב פנים מקצועי ויסודי מתחילתו ועד סופו, קיימת חשיבות רבה לאופן בו אתם בוחרים מלכתחילה את מעצבת הפנים שתלווה אתכם לאורך כל התהליך ותעמיד לרשותכם את כל השירותים המקצועיים שלה. תהליך הבחירה עצמו חייב להיות מבוסס על כל אחד מהפרמטרים המקצועיים הבאים:

  •  וותק וניסיון מקצועי – בדומה לתחומי עיסוק אחרים בענף השירות, גם בתחום עיצוב פנים קיימת חשיבות רבה לנושא הוותק והניסיון המקצועי של מעצבת הפנים, ולכן, מומלץ לבחור במעצבת פנים מנוסה שמאחוריה מספר     פרויקטים מוצלחים בתחום.
  •  תחום התמחות – ענף עיצוב הפנים מסווג על פי תחומי התמחות שונים וביניהם: עיצוב פנים לדירות מגורים, עיצוב פנים של דירות יוקרה, עיצוב פנים לבתים פרטיים, עיצוב פנים למשרדים, חנויות וחללים מסחריים וכדומה. לפיכך, מומלץ לכם לבחור במעצבת פנים בעלת התמחות בתחום הרלוונטי לכם בהתאם לסוג הנכס שלגביו אתם מבקשים את השירות.
  • היקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם – כפי שציינו לעיל, מעצבת פנים מובילה בתחומה מלווה אתכם לאורך כל התהליך משלב גיבוש תכניות העיצוב ועד מעורבות מלאה בתהליך יישום התוכניות בפועל ובחירת פריטי הריהוט והאלמנטים הדקורטיביים הנחוצים לכם. כפועל יוצא מכך, חשוב לבודק את היקף השירותים המוצעים לכם על ידי מעצבת הפנים.

מעבר להיבטים המקצועיים הנ"ל, חשוב להתייחס לרמה האישית ולחיבור הנוצר ביניכם לבין מעצבת הפנים. חיבור זה נועד לייצר דיאלוג פורה ומפרה ביניכם ולמעשה לאפשר למעצבת פנים לפעול ביד חופשית מתוך היכרות והבנה עמוקה של כל צרכי המחייה והמגורים הנחוצים לכם. כמו כן, חשוב להתייחס לנושא רמת הזמינות העומדת לרשות מעצבת הפנים על מנת לספק לכם את השירות הנדרש בפרק זמן כזה או אחר.

תוכן עניינים