עיצוב פנים לבית פרטי

עיצוב פנים לבית פרטי

בונים את ביתכם הפרטי? משפצים בית פרטי קיים? זה הזמן לדעת הכול על תהליך עיצוב פנים לבית פרטי.
בית פרטי עם גינה, חצר או מרפסת, הוא ללא ספק חלום הנדל"ן הישראלי של מאות אלפי משפחות, וזאת לנוכח העובדה שהמרחב של הבית הפרטי מספק מענה אופטימאלי לכל צרכי המחייה והמגורים של כל משפחה בכל הרכב. יחד עם זאת, עיצוב פנים לבית הפרטי, חייב להיעשות בהתאמה מדויקת לסגון החיים שלכם ואין זה משנה אם החלטתם לעצב את פנים הבית עוד במהלך עבודות הבנייה עליו או שהחלתטם לעצב את הבית במסגרת שיפוץ נרחב לאחר מספר שנים בו אתם מתגוררים בבית או במידה ואתם מעוניינים להתאים את הבית הפרטי הקיים אותו רכשתם זה עתה לצרכי המגורים הנחוצים לכם.

עיצוב פנים של בית פרטי – נקודות חשובות בתהליך

עיצוב פנים של הבית הפרטי שלכם חשוב שיהיה בהתאם למספר נקודות חשובות ומרכזיות שכל אחת מהן עשויה להשפיע בצורה ניכרת על המראה הכללי של סביבת המגורים ועל הסגנון העיצובי של כל חלל מגורים כזה או בשטח הבית בהתאם למטרות השימוש. בין הנקודות החשובות והמרכזיות ביותר בתהליך עיצוב פנים בית פרטי חשוב להתייחס לנושאים הבאים:

• הגודל הכללי של כל סביבת המגורים והגודל של כל אחד מהחללים השונים בתוך הבית
• גודל השטח של החצר, גינה מרפסת המקיפה את הבית ואופן עיצוב הגינה/חצר/מרפסת
• הגדרת הסגנון העיצובי המועדף עליכם ביותר לכל סביבת המגורים ואופן יצירת ההקשר העיצובי בין החללים השונים
• הגדרת צרכי העיצוב לכל חללי פנים (מטבח, סלון אירוח מרכזי, חדרי שינה ילדים, יחידת הורים, חדר טלוויזיה, מרפסות שמש, חדרי רחצה, חדרי נוחיות וכו)
• התייחסות לסוגי התשתיות בסביבות המגורים ואופן מיקום בתוך החלל
• בחירה נכונה של חומרי הגלם אשר ישמשו לצורך עבודות הפנים הנחוצות לכם בסביבת המגורים במסגרת תהליך עיצוב פנים
• בחירה נכונה של כל הפריטים והאלמנטים הנחוצים לכם לכל חלל מגורים, לרבות, משטחי הריצוף, חיפויי הקירות, גופי התאורה, מערכות הריהוט וכדומה
• בחירה נכונה של כל האלמנטים הדקורטיביים המשלימים, וביניהם, מראות, גופי תאורה, שטיחים, וילונות, שידות נוי, ויטרינות וכדומה
על מנת לייצר לעצמכם סביבת מגורים מודרנית המותאמת לכל צרכי המחייה והמגורים, אנו ממליצים להגדיר קו עיצובי מנחה לכל סביבת המגורים, ולאחר מכן, להתייחס באופן נקודתי לכל חלל ולמצוא את ההקשר העיצובי בין החלל לבין הקו העיצובי המנחה.

עיצוב פנים של בית פרטי נקודות חשובות בתהליך

מי מלווה את תהליך העיצוב הפנים של ביתכם הפרטי?

עיצוב פנים לבית פרטי יכול להיעשות בכל סדר גודל של תקציב, וזאת בהתאם למטרות העיצוב בהגדרתם לעצמכם מלכתחילה. במידה ואתם מעוניינים לעצב את חלל הפנים במקביל לתהליך התכנון והבנייה של ביתכם,
מומלץ להתסייע בשירותיו של משרד אדריכלות המעמיד לרשותכם גם מחלקת אדריכלות לעיצוב פנים כחלק מהשירות. במידה ואתם מעוניינים לעצב את חלל הפנים של בית פרטי אותו רכשתם לאחרונה, תוכלו לעשות זאת גם באמצעות שירותי עיצוב פנים המוצעים לכם במשרדי אדריכלות כאלו ואחרים וגם באמצעות שירותי עיצוב פנים על ידי מעצבת פנים מובילה בתחומה. במידה והתקציב שלכם נמוך יותר וכל מה שאתם רוצים זה ליצור אווירה עיצובית שונה בסביבת המגורים, תוכלו להתסייע בשירותי הום סטיילינג.

תוכן עניינים