סוגים שונים של בעלי מקצוע לשיפוץ הבית

סוגים שונים של בעלי מקצוע לשיפוץ הבית

החלטתם לשפץ את ביתכם? זה הזמן להכיר את הרשימה המלאה של בעלי המקצוע הנחוצים לכם לכל סוגי עבודות השיפוץ של סביבת המגורים
שיפוץ דירות ובתים היא אחת מעובדות השיפוץ הנפוצות ביותר בענף השיפוצים, כאשר תהליכי השיפוץ עשויים לכלול בתוכם גם עבודות בינוי שונות במקרים של הרחבת סביבת המגורים ו/או שינויי ייעוד של חלל מגורים כזה או אחר.

בעלי מקצוע בתחום התכנון

במידה ואתם נדרשים לעבודות שיפוץ מן היסוד במסגרתן מבוצעות עבודות בינוי שונות לצורך שינוי תכנוני של סביבת המגורים, תדרשו לבעלי מקצוע בתחום התכנון, וביניהם: מודד לצורך נטילת מידות מדויקות, אדריכלים לצרכי השינוי האדריכלי בתוך סביבת המגורים ומעצבי פנים לצורך תכנון עיצוב החלל. כמו כן, תדרשו לקבלת היתרי בנייה מטעם הוועדה לתכנון ובניה ברשות המקומית שבשטחה ממוקם הנכס בו אתם מעוניינים לבצע עבודות שינוי אדריכליות.

קבלני שיפוצים לביצוע עבודות שיפוץ בסביבת המגורים

במידה ואתם עומדים לבצע שיפוץ נרחב בסביבת המגורים אתם תדרשו למספר גדול יותר של קבלני ביצוע שכל אחד מהם מתמחה בביצוע עבודות שיפוצים מסוימות מסך כל העבודות הנחוצות לכם במסגרת תהליך השיפוץ. ברשימת בעלי מקצוע לשיפוץ הבית הפרטי או דירת המגורים תוכלו למצוא בראש הרשימה את קבלני השיפוץ המתמחים בניהול פרויקט השיפוץ ופיקוח על כל קבלני המשנה העובדים תחתם. קבלן שיפוצים חייב להיות בעל רישיון ולהופיע בפנקס הקבלנים אצל רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון. לצידו של קבלן השיפוצים הראשי המנהל את פרויקט השיפוץ עבורכם נכללים קבלני משנה הבאים:

  •  קבלן צבע המתמחה בביצוע עבודות צבע לקירות הפנים והחוץ
  •  קבלן גבס המתמחה בביצוע עבודות גבס כלליות ועבודות גבס דקורטיביות בסביבת המגורים
  •  קבלן עבודות איטום המתמחה בביצוע עבודות איטום על ידי חומרי איטום מיוחדים ומתקדמים שונות בסביבת המגורים
  •  קבלן עבודות אלומיניום המתמחה בביצוע עבודות אלומיניום שונות
  • קבלן עבודות נגרות המתמחה בביצוע עבודות נגרות שונות
  •  קבלן ריצוף המתמחה בביצוע עבודות ריצוף למשטחים

בנוסף, רשימת בעלי מקצוע לשיפוץ הבית כוללת: אינסטלטורים, חשמלאים, יועצי מטבחים, מתקיני פרקטים, טכנאי מיזוג אוויר לצורך התקנת מערכות מיזוג, זגגים, מתקיני דלתות חוץ ופנים. חשוב לציין שלא כל בעלי המקבע המופיעים לעיל נחוצים לכל תהליך שיפוץ, כאשר רשימת בעלי המקצוע המלאה עבורכם חייבת להיקבע בהתאם לסוגי העבודות הנחוצות לכם במסגרת תהליך השיפוץ.

בחירת בעלי מקצוע לשיפוץ הבית

בחירת בעלי מקצוע לשיפוץ הבית – מה חשוב לדעת?

הבחירה בבעל מקצוע כזה או אחר לצורך ביצוע העבודות בהן הוא מתמחה, חייבת להיעשות בהתאם לניסיון המקצועי והמעשי העומד לרשותו ובהתאם לתחום התמחותו בסוג העבודה הנחוצה לכם. בנקודה זו חשוב לציין שרבים מאתנו עשויים להתפתות לכך שקבלן שיפוצים כללי יבצע עבודות בהן הוא לא כל כך מתמחה אלא רק מכיר את הצורך בהן, וזאת משיקולי עלויות, וכתוצאה מכך, קבלן השיפוצים מבצע עבודת שיפוץ בה הוא אינו מתמחה והתוצאה עשויה להיות מזיקה יותר ממועילה.
כמו כן, בחירת בעלי מקצוע לשיפוץ הבית מומלץ שתעשה בהתאם להמלצות אישיות אותן קיבלתם מהסביבה הקרובה שלכם, לרבות, שכנים, חברים ובני משפחה אשר ביצעו עבודת שיפוץ כזו או אחרת באמצעות בעל המקצוע עליו הם ממליצים.

תוכן עניינים