כל מה שחשוב וצריך לדעת על שירותי הום סטיילינג

כל מה שחשוב וצריך לדעת על שירותי הום סטיילינג

שירותי הום סטיילינג הידועים גם בשם: שירותי עיצוב להלבשת הבית, הפכו בשנים האחרונות לאחד מסוגי השירותים הנפוצים ביותר בתחום עיצוב חללי פנים והם מיועדים לכל אילו מביניכם המעוניינים לעצב מחדש את סביבת המגורים או סביבת העבודה המשרדית מבלי להידרש לביצוע עבודות שיפוץ כאלו ואחרות או לכל אילו מביניכם המעוניינים לשדרג את חלל פנים המגורים לאחר ביצוע עבודות שיפוץ. בשני המקרים, שירותי הום סטיילינג מתמקדים בכל הקשור לאבזור סביבת המגורים/משרד באלמנטים דקורטיביים שונים, כאשר מטרת השירות היא להעניק אופי עיצובי מסוים לסביבת המגורים/משרד.

שירותי הום סטיילינג מה הם כוללים?

שירותי ה-הום סטיילינג מותאמים לכל לקוח/ה באופן פרטני, ולכן, היקף השירותים נקבע בהתאם לצרכי הלקוח ומטרות השירות מלכתחילה. ברוב המקרים, השירות מתמקד במלאכת בחירת פריטי הריהוט לאבזור סביבת המגורים/משרד ובאופן הלבשת החלל באמצעות אלמנטים שונים מבחירת צבע לקירות, שטיחים, וילונות ואמצעים דקורטיביים נוספים. בשלב זה, חשוב לציין שתהליך הלבשת הבית הוא למעשה השלב האחרון בתהליך הבנייה, השיפוץ או עיצוב הפנים של סביבת המגורים/משרד, ולכן, הוא יכול להתקיים רק כאשר הסתיימו עבודות הבנייה, השיפוץ או עיצןב הפנים. יחד עם זאת, חשוב לציין שתחום ה- ההום סטיילינג הוא למעשה תחום משלים לתהליכי עיצוב פנים, ולכן, במקרים מסוימים, השירות ניתן במקביל לתכנון עיצוב פנים החלל.

שירותי הום סטיילינג – למי הם מיועדים?

שירותי הום סטיילינג מיועדים לכל אילו מביניכם המעוניינים לחדש, לשדרג או לשנות מקצה לקצה את סביבת המגורים/סביבת העבודה המשרדית שלהם, ואין זה משנה אם מדובר בבעלי הנכס עצמו או בשוכרי הנכס. כפועל יוצא מכך, השירותים המוצעים לכם במסגרת תהליכי הום סטיילינג מותאמים גם למטרות השינוי וגם למסגרת התקציב העומדת לרשותכם.

שירותי הום סטיילינג מה הם כוללים

הום סטיילינג – למי פונים?

אם גם אתם מתעניינים בשירותי הום סטיילינג לשיפור נראות חלל הפנים, מומלץ לכם לפנות לשירותיהם של אנשי ונשות מקצוע העוסקים ומתמחים בעולמות העיצוב ותחום ההום סטיילנג. ברוב המקרים, מדובר באנשי מקצוע בעלי הכשרה כזו או אחרת בעולמות העיצוב השונים אשר ביססו את הידע המקצועי העומד לרשותם באמצעות קורסים והכשרות בתחום הלבשת החלל.

עלויות השירות

בדומה לכל שירות מקצועי אחר בתחום העיצוב, גם העלויות של שירותי ה- הום סטיילינג נקבעים בראש ובראשונה בהתאם למוניטין המקצועי של נותן השירות והידע המקצועי העומד לרשותו. מעבר לכך, עלויות השירות נקבעות בהתאם להיקף השירותים המוצעים לכם במסגרת השירות עצמו ובהתאם לגודל החלל שלגביו ניתן השירות, ולכן, קיים הבדל משמעותי בעלויות השירות בין שירותי הום סטיילינג לדירת מגורים בת 3 עד 5 חדרים לבין שירותי הום סטיילינג לבית מגורים פרטי בין שתי קומות ומספר כזה או אחר של חללים שלגביהם נדרש השירות. כך או אחרת, אנו ממליצים לכם לפנות למספר נותני שירות מובילים בתחום, לקבל מהם הצעות מחיר כלליות ולבחור את נותן השירות המקצועי ביותר ולאו דווקא את זה שמציע לכם את המחיר הנמוך יותר.
לסיכום, שירותי הום סטיילינג מיועדים לכל אילו מביניכם המעוניינים לשפר את נראות חלל הפנים של שטח הדירה, הבית או המשרד.

תוכן עניינים