חברות יזמות נדל"ן: חדשנות והזדמנות בשוק דינמי

קביעת שווי נכסים בשוק הנדלן

דווקא בימים בהם שוק הנדל"ן המקומי מצוי בקיפאון מתמשך לנוכח סיבות שונות כגון: העלאת הריבית במשק והעלייה המתמדת במדד תשומות הבנייה, זה הזמן לבחון את ההזדמנויות הממתינות לכל אילו מבינכם שיודעים ומבינים שמאחורי כל משבר ממתינה הזדמנות שאסור להם לפספס.

אין זה משנה אם אתם מחפשים אחר נכס למטרות מגורים או נכס למטרות השקעה, גם בימים אלו, בהם שוק הנדל"ן  מצוי בקיפאון מתמשך, תוכלו למצוא מספר לא מבוטל של הזדמנויות שיאפשרו גם לכם להשקיע נכון. ההזדמנויות השונות ממתינות לכם גם ברכישת דירות למטרות מגורים השקעה בפרויקטים חדשים וגם במסגרת רכישת דירות מגורים ישנות במבנים המיועדים לפרויקטים שונים בתחום ההתחדשות העירונית.

חדשנות והזדמנויות בשוק דינמי, לצד החשיבות של מעורבות עורך דין נדל"ן:

חברות יזמות נדל"ן:

חברות יזמות נדל"ן הן חברות חדשניות המזהות הזדמנויות, לוקחות סיכונים ויוצרות ערך בשוק הנדל"ן הדינמי. חברות אלו ממנפות יצירתיות, ידע שוק וחשיבה אסטרטגית כדי להמשיך במיזמים רווחיים, כגון פיתוח נכסים, השקעות או שירותי נדל"ן חדשניים.

חדשנות והזדמנויות:

חברות יזמות נדל"ן משגשגות על ידי אימוץ חדשנות וניצול הזדמנויות בשוק. לעתים קרובות הם מציגים מודלים עסקיים חדשים, טכנולוגיות או גישות כדי לתת מענה לצרכים שלא נענו, לשבש את הפרקטיקות המסורתיות או לתת מענה למגמות המתפתחות בתעשיית הנדל"ן. חברות אלו זריזות, ניתנות להתאמה, ומחפשות כל הזמן דרכים ליצור ערך ולהבדיל את עצמן בשוק תחרותי.

חשיבותו של עורך דין מקרקעין:

בתחום המיזמים היזמיים בתחום הנדל"ן, מעורבותו של עורך דין מקרקעין היא קריטית מכמה סיבות:

א. מומחיות משפטית: עורכי דין בתחום הנדל"ן בעלי ידע מיוחד בחוקי מקרקעין, תקנות ומורכבויות עסקאות. הם מבטיחים ציות, בודקים חוזים ומפחיתים סיכונים משפטיים הקשורים לרכישת נכסים, פרויקטי פיתוח, הסכמי שכירות או עסקאות נדל"ן אחרות.

ב. בדיקת נאותות: עורכי דין מקרקעין עורכים בדיקת נאותות יסודית כדי להעריך את הכדאיות המשפטית והפיננסית של הזדמנויות. הם חוקרים זכויות נכסים, תקנות ייעוד, דאגות סביבתיות וגורמים אחרים שעלולים להשפיע על ההצלחה והציות לחוק של מיזמים יזמים.

ג. ניהול סיכונים: עורכי דין בתחום הנדל"ן עוזרים לזהות ולנהל סיכונים הקשורים לפרויקטים יזמיים. הם עורכים ומנהלים משא ומתן על חוזים, חוזי שכירות ומסמכים משפטיים אחרים כדי להגן על האינטרסים של החברה ולמזער התחייבויות פוטנציאליות.

ד. ענייני ציות ורגולציה: חוקים ותקנות המקרקעין יכולים להיות מורכבים ומשתנים בין תחומי השיפוט. עורכי דין בתחום הנדל"ן דואגים שחברות יזמיות יעמדו בדרישות החוק, יקבלו אישורים ורישיונות הדרושים, ומנווטות מסגרות רגולטוריות בצורה יעילה.

ה. יישוב סכסוכים: במקרה של מחלוקות או סכסוכים משפטיים, עורכי דין מקרקעין ממלאים תפקיד מכריע בפתרון בעיות באמצעות משא ומתן, גישור או ליטיגציה. המומחיות והייצוג שלהם יכולים לסייע בהגנה על זכויות ואינטרסים של החברה.

מעורבותו של עורך דין נדל"ן במיזמים יזמיים בתחום הנדל"ן מספקת הכוונה משפטית חיונית, ניהול סיכונים ותמיכה בציות. המומחיות שלהם מסייעת לנווט בנוף משפטי מורכב, מבטיחה בדיקת נאותות נאותה, ושומרת על האינטרסים של החברה, תורמת להצלחת וקיימות העשייה היזמית בשוק הנדל"ן הדינמי.

אז היכן מומלץ לכם לחפש את ההזדמנות הבאה שלכם להשקעות בשוק הנדל"ן? לפניכם מספר חלופות ששווה לכם לבדוק.

הכירו את הפרויקטים החדשים למגורים בתל אביב

פרויקטים חדשים למגורים בתל אביב מוקמים השכם וערב ועל מנת להכיר את סך הפרויקטים ולבחור מתוכם את הפרויקט הספציפי בו תשקיעו, אתם מוכרחים לבצע שיעורי בית ולבחון את סך האופציות הקיימות בשוק. אז היכן מוצאים פרויקטים עדיפים להשקעה? יש לכך כמה דרכים, כאשר האופציה הנוחה והבטוחה  ביותר עבורכם היא לפנות אל חברת יזמות ולבחון את הפרויקטים עליהם היא עובדת. לרוב, חברת יזמות מוצאת הזדמנויות מעולות בשוק נדל"ן מסחרי ובטח בתחום הנדל"ן הפרטי ביחס לניסיון בו היא מחזיקה. בנקודה זו, חשוב לנו לציין שדווקא בימים אלו בהם גם חברות הנדל"ן מנסות להבין לאן הרוח נושבת בענף הנדל"ן המקומי, זה הזמן הנכון עבורכם לרכוש נכס למטרות מגורים או השקעה, רגע לפני שמחירו בשוק חוזר לטפס כלפי מעלה, ובתוך כך, להבטיח לעצמכם השקעה חכמה לטווח הארוך.

הזדמנויות בתחום ההתחדשות העירונית

התחדשות עירונית, נכון להיום, מהווה כ-10 עד 15 אחוזים מסך כל התחלות הבניה בישראל, דבר המחייב אתכם להכיר מקרוב את הפרויקטים המרכזיים בתחום ההתחדשות העירונית, ובתוך כך, להיחשף להזדמנויות השקעה כאלו ואחרות. כאשר מדברים על תחום ההתחדשות העירונית, מדברים למעשה על שני סוגי פרויקטים עיקריים, כאשר הראשון ביניהם נכלל תחת מיזמי תמ"א 38 שנועדו לצרכי חיזוק מבני מגורים ישנים בפני רעידות אדמה, והשני נכלל תחת מיזמי פינוי ובינוי שנועדו לצרכי הריסה מן היסוד של מבני מגורים ישנים והקמה של שכונות מגורים חדשות תחת השטח המפונה.

אם אתם מחפשים אחר הזדמנויות השקעה בתחום ההתחדשות העירונית, אתם כמובן יכולים לרכוש דירה באזורים בהם סביר שיתקיימו פרויקטים הקשורים להתחדשות עירונית ובתוך כך תצליחו להשקיע את הכסף באפיק נדלני צומח. כדי להבין אם אתם מחפשים דירות למכירה בתל אביב, אשר מיועדות או עתידות להיות חלק בלתי נפרד מהתחדשות עירונית, כדאי שתבחנו האם האזור נמצא כחלק מתוכניות עתידיות בעירייה.

אילו מביניכם המחזיקים בבעלות על ו דירה שנבנתה לפני שנות ה- 80, בטח ישמחו לדעת כי הדירה הישנה היא בהחלט הזדמנות למינוף כלכלי ובטח בתקופה הנוכחית. נכון להיום, חברות יזמות נדלן ובפרט בעיר תל אביב, משקיעות את מרב מרצן בניסיון להרים פרויקטים שישפרו פעם אחת את חזות העיר ופעם שנייה את איכות החיים של המחזיקים בנכס. עבור מי שמחזיק בנכס שקיבל אישור תמ"א 38  הרי שבתום הפרויקט יזכה בדירה בבניין חדיש ובעלת שיפורים משמעותיים לרבות הוספת מרפסת ו/או הוספת חדר ו/או הוספת מעלית וכן הלאה ובהתאמה מושלמת להסכם שנחתם אל מול היזם / הקבלן וכל זאת מבלי להוציא מכיסו כסף עבור השיפורים הנדרשים אלא תמורת הסכמה בלבד להוספת יחידות בגג הבניין שיועברו לרשות היזם.

תוכן עניינים